sobota, 4 stycznia 2014

Aktualizacja v.0.0.9 pre-alpha

Witam. W tym poście ogłaszam kolejną wersję mojej gry Build and Explore. Jest to jedna z większych aktualizacji, gdyż dodałem w niej dosyć dużo rzeczy, między innymi energię potrzebną do pracy.

Lista zmian:

  • Bugfix: Po zbudowaniu szałasu z ekwipunku zostaje odjęte 70 drewna,
  • Dodałem nowe rzeczy możliwe do zebrania do ekwipunku: jabłka,
  • Dodałem energię: jest potrzebna do pracy, np. ścinania drzew, budowy chatki,
  • Dodałem jedzenie jabłek: po zjedzeniu 1 jabłka zostaje dodane 2 energii i 2 zdrowia,
  • Dodałem zdrowie: obecnie nieprzydatne,
  • Bugfix: Aby ściąć drzewo, należy być odpowiednio blisko tego drzewa,
  • Bugfix: Aby posadzić drzewo, należy być odpowiednio blisko miejsca, gdzie chce się posadzić to drzewo,

Screenshoty:

Po wejściu do świata gry:


W trakcie gry:



Proszę o komentarze.


1 komentarz:

  1. No już jest lepiej. Twórz dalej, a może coś jednak z tego będzie. ;)

    OdpowiedzUsuń