środa, 1 stycznia 2014

Aktualizacja: Build and Explore v.0.0.8 pre-alpha

Witam. W tym poście ogłaszam wykonanie przeze mnie nowej wersji (0.0.8 pre-alpha) mojej gry Build and Explore. Z powodu dużej ilości zmian od wersji na której nagrałem wcześniejczy gameplay, nagrałem nowy gameplay i umieściłem go w tym poście.

Lista zmian:


  • Zmieniłem wymaganą liczbę drewna do zbudowania małej chatki z 300 na 500,
  • Dodałem nowy budynek możliwy do zbudowania: szałas,
  • Bugfix: od teraz drzewa można stawiać tylko na terenie (ziemi),

Gameplay:


3 komentarze:

  1. Po co tworzysz bloga dla takiej dość... hm. Słabej gierki bez przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo gier na początku jest przecież słabych. Właśnie pracuję nad aktualizacją w której dodam zdrowie, energię, walkę z dzikimi zwierzętami, a może animacje postaci gracza. To jest dopiero pre-alpha!

      Usuń
    2. Anonimowy, nic nie rozumiesz. Każda gra zaczyna z niczym i trzeba robić. Sam sobie zrób grę i zobaczysz.

      Usuń