wtorek, 7 stycznia 2014

Aktualizacja: v.0.1.0 pre-alpha

Witam. W tym poście ogłaszam wydanie przeze mnie kolejnej aktualizacji mojej gry Build and  Explore. Jest to dosyć duża aktualizacja.

Lista zmian:

  • Dodałem wilki.
  • Dodałem "menu moba" pojawiające się po podejściu do wilka.
  • Dodałem możliwość atakowania wilków.
  • Dodałem system walki: wygrana (z wilkiem) zależy od posiadanej energii oraz zdrowia.
  • Dodałem nową rzecz możliwą do zebrania do ekwipunku: skóra: dostaje się 5 skróry po pokonaniu wilka.
  • Dodałem możliwość zginięcia.
  • Dodałem ekran zginięcia.

Sreenshoty:

Gracz obok wilka:


Napis, który wyświetla się gdy pokona się wilka i znika po kilku sekundach:


Ekran zginięcia:




5 komentarzy:

  1. Ta textura gruntu przypomina mi czasy gothica. Podesłałbyś mi ją?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na standardową z Unity3d

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to jest standardowa z Unity :D ale Gothicową da się znaleźć na necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah. Dzięki wielkie. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. brunon to ja ama super gra

    OdpowiedzUsuń